czwartek, 27 listopada 2014

Kilka promieni zza deszczowych chmur

Po całonocnej ulewie wyszło słońce. Pewnie na krótko, bo czarne chmury już się czają zza gór ale póki co jest przyjemnie. Tu na południowo wschodnim wybrzeżu Francji pada bardzo często i dużo - tak wygląda tutejsza późna jesień i zima. Tego się nie spodziewałam. Pakując rzeczy przed przeprowadzką do Francji, oddałam moje kalosze siostrze, będąc przekonana, że tutaj nie będę ich potrzebować. Oj jak bardzo się myliłam! Kiedy świeci słońce,jest bardzo ciepło i przyjemnie, sęk w tym, ze ostatnio głównie pada, a nawet leje. Tubylcy mówią, że to nie jest normalne dla tej pory roku. W zeszłym mówili tak samo... Klimat się zmienia, to pewne.
Na szczęście mój nowy wazon z przeceny (całe 2 euro!) ma bardzo słoneczny kolor i pięknie rozjaśnia ogólną szarość.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz