sobota, 15 lutego 2014

Nasza kuchnia

Pokazałam tu już naszą sypialnię, teraz pora na następną cześc mieszkania. Tym razem kuchnia.
Jest dużo mniejsza od kuchni w naszym domu w Gdyni, więc na początku trudno mi sie było tam poruszać i pomieścic wszystkie potrzebne rzeczy. Teraz się już przyzwyczaiłam, nie lubię tylko tego, że jak chcę użyć piekarnik - a robię to czesto - to muszę wyjąć wszystkie brytfanki i blaszki, które tam normalnie sa schowane, bo nie ma na nie miejsca gdzie indziej i wtedy bardzo mi przeszkadzają, leżąc np. na podłodze. Ta kuchnia jest dosyć stara, jak wszystko w tym mieszkaniu, jednak jest całkiem przyjemna.



Ewidentą zaletą tej kuchni jest widok z okna, które jest ogromne. W oczekiwaniu na nagrzanie patelni, bądź ugotowanie makaronu można sobie popatrzeć na morze lub na deptak i ulicę, na których zawsze coś się dzieje.
























Bardzo wygodny jest reling na ścierki zamontowany wzdłuż całej długości blatu. Co jest ciekawe, to jest tu identyczna lodówka, jaką mamy w naszym polskim domu. Tak się złożyło, że jeszcze przed naszym przyjazdem tutaj, zepsuł się zawias od drzwi tamtej lodówki. Olek zamówił nową parę (pojedyńczo nie sprzedają) i wymienił ten zepsuty, a jeden nowy został. Jakiś czas po moim przyjeździe do Francji, w upalną sobotę, zepsuł się niestety zawias od drzwiczek tutejszej zamrażarki, no i okazało się, ze mamy przecież zapasowy nowiutki, który tu pasuje! To dopiero fuks!

6 komentarzy:

  1. ładna, potwierdzam, pozłacana biel w całym mieszkaniu, a widok z okna nie ma sobie równych, to nagroda za tęsknotę za swoim domem, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kuchnia jest ważnym miejscem i muszę przyznać, że ja także lubię używać sprawnego sprzętu AGD. Najbardziej jestem zadowolona z tego, że niedawno w serwisie AGD http://serwisagd.wroclaw.pl/ bez najmniejszego problemu poradzono sobie z naprawą mojego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak już nawet napisali poprzednicy bardzo ważnym elementem w każdej kuchni jest sprzęt AGD. W każdym razie jak np. zepsuje nam się lodówka to musimy wiedzieć, że w serwisie https://serwisagd-technik.pl/naprawa-lodowek-wroclaw/ na pewno sobie poradzą z jej naprawą.

    OdpowiedzUsuń