piątek, 5 grudnia 2014

Znowu o kawie

Już tu kiedyś pisałam, że lubię pić kawę zaparzoną w dzbanku typu "french press". Mamy taki jeden duży i ja od dłuższego czasu chciałam sobie kupić podobny mały dzbanuszek na kawkę dla jednej osoby, gdy piję ją sama (czyli prawie zawsze...). W końcu trafiłam na świetną promocję! W moim ulubionym sklepie z wszystkim co potrzebne do robienia czarów w kuchni (AliceDelice) przez kilka dni dzbanki do zaparzania kawy można kupić w bardzo obniżonej cenie.To taka akcja z okazji 70 lecia firmy Bodum. No i jeszcze wszystkie te naczynia mają bardzo kolorowe plastikowe elementy, co świetnie pasuje do naszej kuchni (a przy tym jakie fotogeniczne!) Mała rzecz a cieszy.
Przy okazji okazało się, że przyzwyczaiłam się tu we Francji do picia mocnej kawy, bo jak zaparzyłam ją z ilośći odmierzonej przez dołączoną do dzbanka łyżeczkę, to była niestety za słaba. Całe szczęście, że mam niskie ciśnienie i mocna kawa mi nie szkodzi.




4 komentarze:

  1. Kawa na balkonie? A ja w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, cudeńko, cacuszko...a u nas dzisiaj szadź za oknem, czuję się tak jakby królowa śniegu różdżką zaczarowała, bajkowo i srebrnie...może prawdziwa zima was czeka w Trójmieście, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzbanuszek uroczy. Nie ma to jak dobry design dla domu. I do kuchni ci pasuje bo tam u ciebie kolory dobrze wyglądają.

    OdpowiedzUsuń