poniedziałek, 24 stycznia 2022

Czas na bloga

 Najwyższy czas trochę nadgonić pisanie tego bloga. Nic super ciekawego u nas się nie dzieje, jednak zawsze znajdzie się tak naprawdę coś małego, co można opisać lub pokazać na zdjęciu. Ja osobiście lubię oglądać obrazki z codziennego życia niektórych ludzi, szczególnie takich, którzy potrafią ładnie to pokazać na zdjęciach. I nie mam na myśli zdjęć z egzotycznych podróży, czy ekstremalnych wyczynów, tylko takie zwykłe codzienne sprawy i sprawki. Ktoś ma ładną starą lampkę z nowym abażurem, inny ktoś ładnie nakrył stół do kolacji a jeszcze inna osoba zrobiła kolorowy koktajl, który chętnie spróbuję zrobić również. Może to dla niektórych jest nudne ale ja uważam, że nie, i że to jest  prawdziwe życie, które składa się z takich drobnych rzeczy.

Na południu Francji pogoda nas zadziwia, bo od wielu tygodni nic się nie zmienia: słońce, chłodno w nocy i rano, koło południa temperatura rośnie do kilkunastu stopni i jest wysokie ciśnienie. Idealna pogoda żeby pospacerować lub pojeżdzić na rowerze w wolnym czasie. Ostatnio pojechaliśmy samochodem z rowerami do Cagnes sur mer, a stamtąd na rowerach do Nicei, koło lotniska, przez całą Promenade des Anglais i z powrotem. Cały czas jedzie się drogą dla rowerów, blisko wody. Super przyjemnie, choć obok ruchliwej ulicy. Po drodze przystanek na coś do picia lub jedzenia i można jechać dalej. Nie mam zdjęć z tego wyjazdu, ale mam za to kilka z wcześniejszego weekendu, kiedy jeździliśmy na wynajętych rowerach we Włoszech.

Start w Ospedaletti, potem przez tunel do Sanremo (pisałam o nim na przykład tu ), przerwa na najpyszniejsze kanapki o nazwie "Miss America", potem jeszcze trochę dalej i powrót. Bardzo przyjemna przejażdżka i trudno mi uwierzyć, że Lidka nie lubi jeździć na rowerze... Została więc w domu tym razem. Niech żałuje...




W Ospedaletti tak ładnie...


... i obowiązkowe lody na koniec wycieczki.


W przyszły weekend też chcemy pojeździć, oby zdrowie i pogoda dopisały.

 Do następnego razu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz