sobota, 22 maja 2021

Otwarte

Po wielu długich tygodniach doczekaliśmy się: muzea, kina, sklepy i ogródki gastronomiczne otwarte! Żeby uczcić to wydarzenie idziemy dziś na obiad do restauracji przy plaży. Nie jest niestety słonecznie, ale w miarę ciepło, więc będzie chyba przyjemnie jeść na dworze... No cóż, nie można mieć wszystkiego, cieszę się z tego co jest. 

W naszej lodziarni nowe krzesła i parasole, w pięknym, soczystym kolorze. Wygląda to bardzo zachęcająco, choć oczywiście nikogo nie trzeba zachęcać - wszyscy wiedzą jakie one pyszne!


Mc Do też się ładnie wyszykował na otwarcie.

Pierwszego dnia "wolności" ludzie tłumnie zasiedli przy stolikach kawiarnianych i dla mnie widok ten wcale nie wydawał się dziwny, mimo że od jesieni nie było czegoś takiego we Francji. W Monako tak, ale tam mają inne zasady. Ludzie siedzący w kawiarniach to nieodłączna część krajobrazu krajów śródziemnomorskich.

W sklepach od razu też mnóstwo ludzi. W czwartek byłam w Nicei i przed Zarą była kolejka na kilkadziesiąt osób! Jak bardzo ludzie są spragnieni nowych ciuchów? Ja bym nie czekała ale niektórym najwyraźniej bardzo zależy. W innych sklepach mnóstwo przecen, bo kolekcja wiosenna nie miała możliwości się sprzedać. Dla klientów to oczywiście super okazja. Też skorzystałam i kupiłam kombinezon, który mi się już wcześniej podobał, teraz za pół ceny.


A tymczasem wszędzie pełno też letnich rzeczy, do wyboru do koloru - tylko co wybrać???
















Dobrze, że wracamy do normalności...

5 komentarzy:

  1. ladnie Ci w nim, dobrze ze robisz tyle zdjec,ja z moich mlodych czasow mam ich bardzo mało, wlasnie w kombinezonie ulubionym nie mam, bawcie sie dobrze, do zobaczenia wkrotce, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu kocham te nowe krzesła...jeszcze lepsze niż te żółte. Lody tak dobre co prawda mam tu,ale bez tego widoku i krzesełka to nie to samo...
    Kombinezon boski,akurat na lato w Gdyni,bo tu upały..No nie sądzę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu kocham te nowe krzesła...jeszcze lepsze niż te żółte. Lody tak dobre co prawda mam tu,ale bez tego widoku i krzesełka to nie to samo...
    Kombinezon boski,akurat na lato w Gdyni,bo tu upały..No nie sądzę:(

    OdpowiedzUsuń