wtorek, 11 maja 2021

Różne różności

Pogoda powoli robi się prawdziwie wiosenna, mam na myśli piękną słoneczną wiosnę na Lazurowym Wybrzeżu, choć sporo mamy pochmurnych dni w tym roku. Na szczęście, gdy świeci słońce, to czuć już prawie lato. I to jest najlepszy czas tutaj, bo nie ma jeszcze upałów, a przyjemnie można spędzić czas na dworze, w cienkim ubraniu, czy pójść na plażę. Kąpiel w morzu jeszcze mi się nie udała, bo woda lodowata, a nie lubię takiej. Może za tydzień będzie lepiej. 




Prawdziwy skarabeusz na moim balkonie! Mienił się pięknie na złoto-zielono, całkiem jak okaz z muzeum egipskiego, tylko żywy, choć mało ruchliwy. Posiedział i nagle odleciał ku mojemu zaskoczeniu - nie wiedziałam, że potrafi latać.


Ten widok nigdy mi się nie znudzi... Wieżowce i bardzo gęsta zabudowa to Monako.



A to nasz lokalny, elegancki nowy basen, zbudowany w miejsce starego, w którego kopułę trafił kiedyś piorun i go spalił. Mieszkaliśmy kiedyś obok tego miejsca.



2 komentarze:

  1. To nie skarabeusz....to pluskwiak, i ten właśnie fruwa.
    Pozdrawiam serdecznie 👋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź! Nie znam się zbytnio na owadach, ten wyglądał dla mnie jak te stworzenia których figurki widziałam w muzeum w Turynie. Również pozdrawiam!!!

      Usuń