środa, 11 lutego 2015

Zdjęcia

Ostatnio trochę się rozleniwiłam i nie noszę ze sobą aparatu, który jest dosyć ciężki i to niestety odbija się na jakości zdjęć "blogowych". Telefony też robią czasem piękne fotografie, lecz zauważyłam, że jeżeli światło jest trochę gorsze, to te zdjęcia wychodzą słabo. Aparat potrafi dziwne światło wykorzystać do stworzenia osobliwego klimatu na zdjęciu, telefon tylko czasami. Dlatego teraz postanowiłam chodzić z większa torbą, która poniesie sprzęt foto. Może nawet będę musiała sobie coś nowego kupić?! (Co za pech...) No ale przecież nie chcę, żeby mój blog stał się mało atrakcyjny - niektórzy nie czytają treści, tylko oglądają zdjęcia, więc te muszą być na tyle dobre, żeby ktoś miał przyjemność z ich oglądania. Ja na przykład, nie lubię blogów bez zdjęć. Nie ma wtedy wrażeń estetycznych, a dla mnie są one ważne. Również w sytuacji gdy nie podoba mi się wygląd bloga, kolory, czcionka itp, to nie lubię go czytać, nawet jeśli treść jest ciekawa. Myślę, że wygląd całości dużo mówi o autorze i ja wolę czytać co mają do powiedzenia ludzie o podobnych upodobaniach do mnie, Zresztą, kto mnie zna ten wie, że lubię ładne opakowania, o czym jeszcze napiszę innym razem.
Myślę, że od razu widać czym zrobiłam poniższe zdjęcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz