środa, 25 lutego 2015

Takie ładne

Włosi lubią to co ładnie wygląda. Przede wszystkim kobiety, ale też samochody, ubrania, buty, meble, łazienki i tak dalej. Nawet włoskie masło prezentuje się bardzo efektownie. Wcześniej widziałam takie w książce kucharskiej "Nigellissima", a tymczasem stało sobie w lodówce w zwykłym sklepie w "Vencie" (tak mówimy w skrócie na Ventimiglię). Ja, która nie przejdę obojętnie obok ładnie opakowanej rzeczy, oczywiście musiałam je kupić. Smakuje tak samo jak każde inne dobre masło, ale puszka daje dużą wygodę użytkowania. No a jak cieszy oczy!



Trochę tego masła na kromce chleba, kilka zielonych liści i plaster włoskiej szynki San Daniele no i już gotowa moja ulubiona kanapka "a`la Italia". Jak to dobrze, że mieszkamy niby we Francji ale trochę jakby we Włoszech.... Dużo bardziej mi po drodze do włoskiego stylu życia, no może tylko ja lubię większą czystość i porządek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz