poniedziałek, 22 stycznia 2024

Nicea widziana inaczej

 Ostatnio pojechałam do Nicei i nie poszłam utartymi ścieżkami, jak zwykle. Popatrzyłam na to miasto oczami turysty, jakbym była tam po raz pierwszy. Moje pierwsze wspomnienia z Nicei nie są zbyt przyjemne, bo wówczas wiedziałam, że będziemy się przeprowadzać w te okolice i wtedy - podszyta strachem - widziałam tylko to co najgorsze i nie podobało mi się tam. Teraz na szczęście już zmieniłam zdanie i uważam, że warto tu przyjechać i spędzić trochę czasu.

Nicea jest bardzo kolorowa, co się uwydatnia przy pięknej słonecznej pogodzie, która bywa tu bardzo często. Wielobarwne budynki, turkusowe morze, kolorowo ubrani ludzie na ulicach... Inspirująco i przyjemnie.








A tu ja, z siatką w roli głównej i na szaro niestety...








Do następnego razu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz