środa, 6 listopada 2019

Kolejny spektakl

Nie wiem jak to się stało, ale zapomniałam napisać na blogu o ostatnim spektaklu tanecznym Lidzi, który - jak co roku - był w czerwcu. Przeglądałam zdjęcia w komputerze ostatnio i zdałam sobie sprawę, że przecież nie umieściłam tu tej ważnej relacji! Najwyższy czas to nadrobić.

Spektakl był bardzo ciekawy, na wysokim poziomie, kolorowy i długi jak co roku. Lidka tańczyła 4 razy plus na końcu w finale. Kostiumy kolorowe i urozmaicone, jak zawsze. Teraz artystka ćwiczy już do następnego...








Był też Sherlock Holmes ( a nawet cała grupa takich śledczych...)





3 komentarze:

  1. Patrząc po zdjęciach, spektakl musiał być cudowny. Lidzia pięknie wyglądała ! :-) I sądząc po ruchach uwiecznionych na zdjęciach, świetnie tańczyła. Brawo Lidko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, te spektakle robią duże wrażenie. Dziękuję Ci za miły komentarz!!! Mam nadzieję, ze u Was wszystko w porządku. I może uda się spotkać po Swiętach? Pozdrawiam Was serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy serdecznie jak tylko będziecie w PL !!! Odezwijcie się proszę. U nas wszystko ok, tylko jak zwykle dużo pracy :-( Ogromnie dziękuje za umożliwienie spotkania dziewczynek w ostatnie wakacje :-) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń