niedziela, 26 maja 2024

Interview

Zwykle miałam szczęście żeby pracować w ładnym miejscu, w Sopocie na przykład, nad morzem. Ostatnia praca w banku miała miejsce w samym sercu Monako, niedaleko słynnego kasyna. Na moją niedawną rozmowę  w sprawie pracy szłam taką ładną drogą:






Ta rozmowa przebiegła bardzo pomyślnie dla mnie i od razu zapytano mnie czy mogę zacząć od pierwszego czerwca. A oto moje nowe miejsce pracy:




Będę pracować do połowy października w Pałacu Książęcym w Monako, w części którą można zwiedzać.  Na początku będzie to sprawdzanie biletów, wydawanie audio przewodników i obserwowanie sal muzealnych. Po jakimś czasie będę również oprowadzać zwiedzających z Polski, którzy zarezerwują zwiedzanie z przewodnikiem. 

Jest to dosyć wymagające zajęcie pod względem dużej ilości godzin pracy, również w weekendy ale myślę że będzie to też ciekawe kilka miesięcy dla mnie. 

Życzcie mi powodzenia!

4 komentarze:

  1. Powodzenia, dasz sobie radę z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki ! Na pewno dasz sobie radę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Dawno nie miałyśmy kontaktu. Mam nadzieję, że u Was wszystko ok. Pozdrawiam ciepło całą rodzinę!

      Usuń