poniedziałek, 3 lipca 2023

Lipiec

Zaczął się mój ulubiony miesiąc w roku. To miesiąc moich urodzin, początku wakacji, pięknej pogody i długich letnich wieczorów. Owoce i warzywa w najlepszej odsłonie no i pomidory aż słodkie … Człowiek  je te wszystkie dobre rzeczy pełne witamin, pływa w morzu, trochę się opali i od razu czuje się i wygląda młodziej. Przynajmniej ja latem czuje się jak młodsza i lepsza wersja mnie. A zaraz jeszcze wyjazd wakacyjny i odpoczynek od codzienności… Nie ma to jak lipiec!

Taki piękny bukiet kwiatów można kupić na targu w Ventimiglii za 25 euro, to niedużo jak na lokalne ceny.


Tajne przejście do morza.. ktoś zadał sobie sporo trudu żeby to zrobić.



A tutaj niespodzianka podczas podlewania kwiatów. Myślałam że to jakaś gałązka z liściem ale jak zobaczyłam wielkie oczy wpatrujące się we mnie, to zrozumiałam, że to modliszka...



A tu inne piękne oczy:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz