poniedziałek, 6 lutego 2023

Słońce i wiatr

Ostatnio mamy dużo słonecznych dni. Często przy tym jest dosyć zimno a dziś wiał bardzo silny wiatr. Byłyśmy z Emi (która przyjechała bo ma już ferie) w Cagnes sur Mer i takich fal jakie tam były to jeszcze nie widziałam w okolicy! Bardzo mocno wiało przy pełnym słońcu, morze wzburzone, palmy prawie przechylone na bok. Pogoda dziwna, działająca destrukcyjnie na samopoczucie, przynajmniej moje…

Ogólnie to u nas wszystko dobrze. Spokojnie mijają dni, codziennie można spacerować nad wodą, co pomaga mi się dobrze czuć. Od jutra cała rodzina będzie przez jakiś czas w komplecie, nareszcie! Bo od początku roku ciagle ktoś gdzieś wyjeżdża. Wybieramy się na kilka dni na narty i czekam na to z utęsknieniem, bo mam nadzieję że bardzo to poprawi moje samopoczucie, już na dobre. Teraz ogólnie nie jest źle ale są też gorsze momenty. A w Moenie, do której jedziemy, zawsze czułam się zrelaksowana. Górskie powietrze, dużo ruchu, basen i sauna. Już niedługo…







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz