piątek, 30 października 2020

No i zmowu nas zamknęli...

 Tyle ostatnio się dzieje wszędzie, a ja nic nie pisałam, bo mam problem z komputerem. Na szczęście chyba tylko ładowarka jest zepsuta, ale to jeszcze się okaże. Dziś, po wcześniejszych wielu próbach, starym sprawdzonym sposobem obstukałam ładowarkę, podłączyłam i komputer zrobił:  "zit" i zaczął się (nareszcie!) ładować. Takie "zit" potrafi być najprzyjemniejszym odgłosem w pewnej sytuacji, tak jak na przykład płacz dziecka czy dźwięk odkorkowania butelki szampana itd...

Od dziś Francja znowu jest zamknięta. Trochę inaczej niż poprzednim razem, bo szkoły będą otwarte. Dzieci nie są zadowolone, bo poza szkołą nigdzie nie można pójść - już wolałyby siedzieć w domu cały czas, dłużej pospać i mieć większy luz, ale ja uważam, że to dobrze, że wyjdą z domu i spotkają się z rówieśnikami. Najgorsze to będzie dla mnie, bo będę mogła wyjść tylko do sklepu spożywczego i  mały spacer niedaleko domu. No ale trudno, dam radę. Rozumiem, że jest to niezbędne, żeby sytuacja zdrowotna się unormowała.

Zostało tylko siedzenie na balkonie i podziwianie widoków. Na szczęście jest na co popatrzeć a pogoda póki co sprzyja przebywaniu na tarasie.





A tu poniżej taki nietypowy pałac w Menton, jeden z wielu, choć ten wyróżnia się bo jest w stylu orientalnym. Ciekawe, jak mieszka się w takim budynku? Kiedyś był to hotel, teraz są prywatne mieszkania.

Życzę zdrowia wszystkim, również psychicznego, bo łatwo zwariować od tego co się ostatnio dzieje...

4 komentarze:

  1. jak zwykle piękna dekoracja na balkonie, ciemne niebo i reszta, poczułam niesamowity klimat tego miejsca,cudnie, da się przeżyć lockdown przy takim pięknym widoku z tarasu. Zostańcie zdrowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takim tarasie to ja bym mogła i rok mieć lockdown :-) Moje dzieci od prawie miesiąca uczą się zdalnie :-( i niestety na dobre im to nie wychodzi. Brak kontakt z rówieśnikami robi swoje, mobilizacja do nauki tez niestety mniejsza. Trzymajcie się zdrowo ! serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję, ta domowa nauka na dłuższą metę jest męcząca dla dzieci i dorosłych. Tutaj postanowili, że szkoły zamkną w ostateczności. O dziwo mało kto tam choruje, może dlatego, że trzeba być cały czas w masce, oprócz zajęć sportowych? Życzę Wam cierpliwości i zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń