poniedziałek, 15 października 2018

Po prostu RCM

Kilka widoczków z naszej miejscowości, trochę ciekawej, trochę nudnej czasami ale ogólnie  całkiem ładnej. Widać tu też Menton, które tworzy z Roquebrune Cap Martin jakby jedną całość.

Morze zawsze wygląda pięknie, niezależnie od pogody. Wciąż jest tu ciepło i słonecznie, niektórzy jeszcze pływają, choć woda już chłodniejsza.


Taki ładny plakat reklamuje nasze miasteczko, mam zamiar go zdobyć i powiesić na ścianie w domu. Czy to Lidka tam na obrazku?



Często można zobaczyć tu na ulicy ten pojazd, napędzany siłą ludzkich mięśni. Jeździ też jeszcze drugi, żółty. Od dawna chciałam zrobić mu zdjęcie, ale dopiero teraz się udało, gdy stałam przy przejściu dla pieszych a on akurat przejeżdżał. Na żywo wygląda to niesamowicie.


To szczęście, że mamy taki piękny widok z okna. Dzisiaj rano wyglądało to tak:


Gdy zaświeci słońce, woda robi się turkusowa


A koło domu chodzi sobie taki kocur. Trochę mnie to denerwowało wcześniej, ale odkąd zobaczyłam szczura w ogrodzie, to od razu tego kota polubiłam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz