niedziela, 21 lipca 2024

Między ludźmi



 Minęło kilka tygodni od mojego ostatniego wpisu, wiem o tym. Dużo czasu spędzam w pracy, więc jak zrobię to co trzeba w domu, jakieś zakupy i odpoczynek to już zostaje mało czasu na inne sprawy…

U nas wszystko w porządku. W pracy przyjemnie i wesoło, czasem dużo ludzi do obsłużenia czasem mniej, ogólnie jest dobrze. Teraz czuję jak bardzo brakowało mi bycia między ludźmi. Mimo, że lubiłam spędzać czas głównie w domu to jednak człowiek potrzebuje więcej kontaktów z innymi, trzeba być częścią czegoś większego żeby żyć na pełnych obrotach, nawet jeśli jest to dosyć męczące. Przynajmniej ja tak uważam i cieszę się, że teraz jestem w takiej sytuacji, mimo że nie mam w tym roku letnich wakacji. Oczywiście na plażę chodzę w wolne dni i tego mi nie brakuje. Wczoraj byliśmy na kolacji na statku i to też była taka mini atrakcja wakacyjna. Cieszę się z tego co mam. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz